sobota, 20 czerwca 2009

Hu, hu, ha! Nasza zima zła!


Może nie mam wszystkich klepek po kolei, ale zaczęłam kolejny ciepły szal...Tym razem wyszperałam na ravelry taki wzór (po angielsku) : http://douma.net/Karen/knitting/Accessory-Scarves/Multidirectional_Diagonal_Scarf.htm
Tu można podejrzeć różne realizacje tego projektu na Flickr: http://www.flickr.com/search/?q=Multi-Directional%20Diagonal%20Scarf&w=all&s=int
A tu link na ravelry (trzeba się zalogować) : http://www.ravelry.com/patterns/library/multidirectional-diagonal-scarf

Będzie ostra zima w tym roku, górale już zbierają drewno na opał ;-)

6 komentarzy:

  1. Straszysz ta zimą :-) Ale Cię wzięło na szale :-) Patrze na to Twoje robótkowanie i zatęskniło mi się za drutami. Szla nie zrobię, zaczęłam Clapotic, ale wiem, że nie wytrzymam z szalem wokół szyi, a do szuflady chować go nie będę :-) Muszę wykombinować coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie wiadomo dlaczego nie mamy lata... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. E - no nie ty jedna zmysły postradałaś! Ja wyciągnęłam motek wełny na skarpety :))))))))))
    Szal śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal zapowiada się cieplutko i przytulnie - w sam raz na tę pluchę za oknem, nie tylko na zimę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zaiteresował wzór tego szala , super wychodzi, niestety dawno nie miałam drutów w ręku i nie wiem kiedy to jeszcze nastąpi.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę jakie przygotowania do zimy!Ale przynajmniej będą gotowe na czas :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.