poniedziałek, 15 czerwca 2009

Your blog is Fabulous


Ha! Żeby od razu fabulous! Zaskoczona jestem. Na szczęście pozytywnie bardzo zaskoczona.
Ofiarodawczyniom dziękuję szczerze i z całego serca.

Jak to w łańcuszkach - podam dalej. Nie oddam "z powrotem" - choć i Gackową i Grażkę cenię bardzo.
Gackową - za piękne robótki, za zdroworozsądkowe podejście do życia i umiejętność ciekawego pisania o sobie i otaczającym świecie. Jestem fanką "Złotych Kółek" i Kretkowego mądrego spojrzenia w obiektyw :)
Grażka mnie zawstydza - łączy pasję robótkową z pracą. W czasach kiedy dzieci cenią głównie Cartoon Network (ewentualnie gry komputerowe) JEJ dzieci haftują i to na dodatek dla innych, chorych dzieci. To najważniejsza lekcja w tej szkole. Sama pracuję w szkole - chciałabym bym umieć tak zarażać dobrymi pomysłami swoich uczniów.
A teraz komu oddam:
Beacie - Bajce - po kumotersku, bo to moja sąsiadka jest :) Bloga prowadzi od niedawna, ale "dorobek patchworkowy" ma bogaty - widziałam, macałam, podziwiam i kibicuję w planach szyciowych i życiowych :)
Bożenie - Kite Designer - pisze ze Skandynawii, zdjęcia na tym blogu mają taki klimat - przejrzysty i sielski. Podziwiam jej piękne koronkowe szale. Potem znalazłam wiele innych, ale jej były pierwsze - zauroczyły mnie niesamowicie.
Kiedy zaglądam do Leloop - chłonę klimaty francuskie - piękne krajobrazy, piękne rośliny, rodzinne opowieści. Autorka ujawniła się też z robótką krzyżykową - bardzo francuską w klimacie, a jakże...
Jagience nie wpisałam dotąd chyba żadnego komentarza, ale zaglądam regularnie (przeczytałam hurtem wszystkie dawne wpisy jak tam trafiłam pierwszy raz. Fascynuje mnie jej "kołowrotkowanie", podziwiam piękne robótki na drutach i realizacje zwariowanych pomysłów, takich jak szydełkowe "wdzianko" na laptopa ;)
No i pozostaje mi jeszcze jeden "wolny strzał" : niech to będzie Iksińska - jak dla mnie osoba niesamowita. Pisze o swoim życiu ze szczerością, na którą mnie nie stać. Nie koloryzuje, nie upiększa, po prostu jest - i za to ją lubię. Zawsze znajduję kawałek swoich rozterek i doświadczeń w jej barwnych opisach. I robótkowa jest - robi fajne serwetki szydełkowe :)
Szkoda, że jest tylko pięć nominacji, bo wiele innych miejsc odwiedzam i podziwiam. Ale niech będzie zgodnie z regułami tej zabawy.
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Dziękuję za takie piękne słowa o mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadam sobie tu sobie po sąsiedzku i co widzę-wyróżnienie!Bardzo dziękuję :)I jako że bloguję sobie rzeczywiście od niedawna,to wiem tylko,że teraz moja kolej na wyróżnienie ulubionych blogów.Jeśli mam coś jeszcze zrobić to trzeba mnie oświecić.
    pozdrawiam,Beata.
    ps.teraz wiem skąd tak wzrosła u mnie oglądalność;)

    OdpowiedzUsuń
  3. milo, ze o mnie pomyslalas :)
    dziekuje, choc podobnie jak Ty do "fabulous" podchodze z rezerwa ;) znam tyle innych "fabulous" blogow, ze gdzie mi tam do nich :)
    za to ja dzieki Twoim wyroznieniom znalazlam kolejne warte zagladania (Iksinska jest nie do pobicia ;) )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.