czwartek, 4 czerwca 2009

Czarodziejskie Kółka

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze do moich wpisów. Wczoraj siedziałam przez kilka godzin (mianiactwo jakieś się mi udzieliło) i wpisywałam kolejne posty - wyszedł z tego niezły katalog prac. To, co wczoraj umieściłam, są to moje prace wykonane od września 2008 do dzisiaj. A więc jakby podsumowanie roku szkolnego ;-) raczej nie zamieszczę tu starszych prac - kto ma ochotę może je znaleźć w moich albumach na Multiply lub w pierwszej edycji "Guzika z pętelką" ...

A dziś kolejna odsłona "Czarodziejskich Kółek" (wygniecione, bo miętolę je ciągle w palcach):


Mam już wyszyte wszystkie elementy jednokolorowe (DMC 926), "złapałam" rozmiar - ramka gotowa. Wszystko pięknie "się zeszło" - wzór zgadza się co do krzyżyczka :)

Odczuwam dużą satysfakcję, kiedy pracuję nad tym projektem. I chyba rozumiem popularność tego wzoru, sami popatrzcie: http://www.inkcircles.com/html/Cercles%20Gallery.html

16 komentarzy:

  1. "Kółka" robią niesamowite wrażenie!

    Podoba mi się wygląd Twojego blogu, galeria prac też. Lubię zaglądać do tych prac, bo jak bardzo czegoś mi się chce, a nie wiem czego, to szukam tu natchnienia :-)Wszystkich prac jeszcze nie obejrzałam, ale to chyba dobrze, bo to bardzo miłe i inspirujące zajęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko, jakie to ładne wychodzi :)
    mam pytanko - schemat kupowałaś, czy da się go zdobyć jakoś w necie? nosi mnie oczywiście na jego zrobienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie! Wzór ten sam, a zastosowanie różnych kolorów daje zupełnie inne efekty! Na jakiej kanwie haftujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Haftuję na lnie białym DMC 28' (krzyżyk na dwie nitki - rozmiarowo odpowiednik aidy 14) Wzór "zdobyczny"...

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów kolory najbardziej mi się podobają w tej pracy. Wersja taka dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  6. a dałoby się go jakoś zdobyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. E.guniu, rzeczywiście niesamowite te kółeczka wychodzą i każde jest inne - na swój sposób najpiękniejsze.
    A mogłabym prosic o zdobyczny schemacik? Wolvin

    OdpowiedzUsuń
  8. podaj maila -Wasze adresy nie zostaną opublikowane

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, weszlam na strone, ktora podalas i dopiero wtedy zalapalam, co to jest za wzor. Jest obledny!!! I przyznam, ze ten dobor kolorow, na ktory Ty sie zdecydowalas mi sie najbardziej podoba... Co chcesz z niego zrobic po skonczeniu? :-) Trzymam kciuki, B

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszkę... (tylko się obawiam, że "pałacowa" wyjdzie, a to nie mój styl we wnętrzach)

    OdpowiedzUsuń
  11. co widzę te kółka to coraz bardziej mi się podobają! też obejrzałam dokładnie te zamieszczone zdjęcia, obłęd, po prostu obłęd :) i nie wiem kiedy, ale muszę wyczarować takie kółka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. do tej pory oglądałam Twoje kółka w "kawałkach" - całość robi dużo większe wrażenie :) Bardzo mi sie podoba dobór kolorów !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory :) Kibicuję !

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, bardzo mi się podobaja Twoje prace, czy mogłabym prosić Ciebei o schemacik tego dzieła?? alinazielinska9@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam
    Niesamowity wzór. Oszalałam na jego punkcie i bardzo chcę też sobie zrobić poduszkę. Czy mogłabym dostać schemat? Z góry dziękuję. chmar@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.