piątek, 19 czerwca 2009

Dwa metry szala poproszę :-)

Tu w stanie rozłożonym.
Mam mały (a w zasadzie dłuugi) problem: nie wiem, gdzie rozłożyć szal do blokowania. Ta kanapa na zdjęciu służy nam za łózko.

Krótko o projekcie : wzór niesamowicie popularny i nienowy http://www.knitty.com/ISSUEfall04/PATTclapotis.html , ale cieszący się nie słabnącym powodzeniem. I już wiem dlaczego. Szal żyje swoim życiem - jest plastyczny, pięknie się układa, a do tego łatwo i szybko się go robi :)
Ja użyłam niecałe 300 g włóczki Katia Azteca (50 % wełna, 50 % akryl, 180 m w 100 g), szala jeszcze nie blokowałam, ale kanapa ma długość 2 m, więc długość szala będzie porównywalna.
Myślę, że użycie nieco cieńszej włóczki do tego wzoru dałoby również ciekawy efekt - aż mnie korci, bo mam coś odpowiedniego w swoich zasobach - tylko po co mi dwa podobne szale?!

Z innej - życiowej beczki:
Byłam dziś po raz ostatni w swojej szkole. Żegnam się z nią po 14 latach pracy. Pożegnanie z murami (i księgozbiorem :) zniosłam dzielnie, natomiast koleżanki sprawiły mi ogromną niespodziankę: dostałam sympatyczne podarunki i naręcza kwiatów! Kompletny zaskok dla mnie, myślałam, że po cichutku zamknę za sobą drzwi... A tu huk i fanfary!
Jedna z koleżanek podarowała mi książkę o frywolitkach - już wiecie, że będę po prostu musiała spróbować ;-)
Mam czas do 1 września, żeby odpocząć - potem nowa szkoła, nowe wyzwania...

2 komentarze:

  1. Miłego odpoczynku i powodzenia na nowym. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo podoba mi się wzór liliowego szala. czy mogłabym prosić o wzór? Bardzo twórcza stronka, super się czyta i ogląda. Pozdrawiam.kasiuk2
    kadaka@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.