środa, 17 czerwca 2009

Plany, plany...

Zacznę od tego, że Gackowa zechciała podarować mi teczkę z wzorami kaszubskimi szkoły wdzydzkiej, które mnie zachwyciły. Mój zachwyt jest tak duży, że obmyśliłam sobie serwetkę z jednym z wzorów:Mam zamiar zastąpić border ze ściegiem janina (w środku) mereżką i zrobić obramowanie z frędzli. Kompletnie to niepraktyczne - wiem, ale i tak zrobię ;-)
Żeby oryginalna karta z teczki nie uległa zniszczeniu zabrałam do punktu ksero, żeby zrobić kopie w formacie A3. W drodze powrotnej, a było to w godzinach pracy wyjście nieuzasadnione :), spotkałam Szefową. Troszkę się potłumaczyłam, że taka cenna teczka, a ja tu muszę zacząć haftowanie już dziś najlepiej... Szefowa spojrzała okiem bystrym i ...dzisiaj rano przyniosła mi teczkę "Haft kaszubski szkoła wejherowska" :-))))
Jak powiedziała - trzymała w domowej biblioteczce, ale nie interesuje jej haft kaszubski. Dostałam prezent - można powiedzieć na pożegnanie, bo właśnie zmieniam pracę, choć akurat Szefową mam tu fajną ;-)

12 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten projekt. Ogólnie ten rodzaj haftu jest tak kolorowy, radosny bardzo. A szefowa bardzo miła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haftując, proszę pomyśleć o nieżyjącym już Wujku mojego Męża, od którego ja tą teczkję dostałam i przekazałam w lepsze ręce Gackowej... Pozdrawiam i życzę miłej pracy nad haftem! Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ta teczka ma długą historię. Tym bardziej dziękuję, że mogła trafić w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenty dostałaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny prezent ta teczka, taki z historią :-)
    Wybrany przez Ciebie wzór bardzo mi się podoba, wyglada na pracochłonny, pełen drobnych elementów. Czekam, aż zaczniesz pokazywac postępy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ludzki gosc ta Twoja Szefowa ;)
    a patrzac na projekt to stwierdzam, ze sa to wyzyny haftu, na ktory sie nigdy nie wespne ;) o pozostalych wyzynach az sie boje myslec ...
    bede kibicowac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wzór wybrałaś! Szczęście, że trafiłaś na wspaniałych ludzi ze wspaniałymi wzorami:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na to, że kiedyś wyhaftowałam serwetkę haftem kaszubskim :D choć pewnie nie ze szkoły wdzydzkiej :P:))) A tak na poważne, Eguniu, to będę czekać cierpliwie na haft w Twoim wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Egunio - jest przecudna, bardzo mi się ten haft podoba. Te kolory i wzory - cudne są.
    Wiesz, ja też pracuję w bibliotece i też mam zmieniać pracę, ale coś mi się kićka i nie wiem czy się uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie to są plany! - sama jestem ciekawa, czy mi się to uda wyhaftować tak, jak sobie zaplanowałam.
    Renato! Trzymam kciuki, żeby się wszystko udało.

    OdpowiedzUsuń
  11. Renata to ja, elishafciarka, zapomniałam się podpisać nickiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aha - i we wrześniu też mi mija 14 lat pracy, tylko, że w różnych bibliotekach.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.