wtorek, 9 czerwca 2009

Komentowanie

(z dedykacją dla Iksińskiej :)
Pod miejscem na wpisanie komentarz powinna być rozwijalna lista "jako kto" chcesz ten komentarz pozostawić:Jeśli masz konto Google - możesz się zalogować i użyć go do "podpisu". Jeśli ktoś konta nie ma może pozostawić komentarz Anonimowy (wtedy daj podpis w treści komentarza).
Pole "Wybierz profil" musi się rozwijać, jeśli "się nie da" coś jest nie tak - tylko trudno mi powiedzieć co...

Problemy z obsługą myszy (mysz "nie chce Cię słuchać i robi co chce") są czasem objawem zawirusowania komputera. Nic mądrzejszego nie przychodzi mi do głowy.

Komentarze są moderowane - tzn zanim się tu pojawia muszę przeczytać je sobie i kliknąć "opublikuj".

Pozdrawiam wszystkich "czytaczy" (chyba czytaczki, bo żaden czytacz dotychczas się nie ujawnił).

5 komentarzy:

  1. Zapraszam na mój blog po nagrodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, a moze powiesz mi jescze czy tu jest lepiej niż na bloxie? Bo też zastanawiam sie nad przeprowadzką, bo prawie wszyscy już zmienili na blogspota jak patrzę po znajomych.
    Podziwiam prace od dawna i pozdrawiam.
    www.niebianskaszafa.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Za nagrodę dziękuję bardzo :)
    Nie wiem czy tu jest lepiej - na pewno inaczej, myślę że trochę łatwiej - dlatego się zdecydowałam.
    jeśli chodzi o komentarze - zdarzyło mi sie raz tak, że nie było rozwijalnej listy (kiedy chciałam wstawić komentarz u Lilki) Skopiowałam treść komentarza (Ctrl+C), odświeżyłam stronę (F5) i "się naprawiło". Potem wkleiłam komentarz (Ctrl+V) i mogłam już wybrać "tożsamość". Więc myślę, że to jest jakiś błąd na serwerze Bloggera - z wczytywaniem stron.
    Próby komentarza - zapraszam do ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ćwiczę :-) Chociaż, jak na razie, żadnych problemów z komentowaniem nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.