sobota, 25 września 2010

Szalik (znowu niebieski)

Skończyłam szalik:

Znowu niebieski...

Chyba lubię niebieski...

Wzór: Lace Ribbon Scarf  (free)- sięgnęłam po niego po raz drugi
Włóczka: farbowana przeze mnie czesanka (barwnikami sztucznymi produkcji polskiej), przędziona ręcznie przeze mnie 
Szalik ma 150 cm x 34 cm i nieskromnie powiem, że bardzo mi się podoba ;-)

W ten sposób przeszłam całą drogę od czesanki, poprzez farbowanie, przędzenie, dzierganie do gotowego wyrobu. Frajda niesamowita!

Od owieczki do szalika:

Szalik w sam raz na nadchodzącą jesień...

15 komentarzy:

  1. Nie nadążam, czas skurczył mi się drastycznie, rzeczy, które bardzo chciałabym zrobić, nauczyć się... przybywa w zastraszającym tempie. Taki szal na pewno jest na liście rzeczy koniecznie mi potrzebnych...

    Jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) szalik piękny. jeszcze zostało ci: hodowla owiec lub lam, strzyzenie, gręplarnia. wszystko przed toba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżuniu, poprzednik napisał to, co ja też w pierwszej chwili pomyślałam: zaczynasz hodowlę. Owce, lamy czy kozy? A może króliki angorskie? Ja jeszcze nie przędę, ale zbieram sierść z psa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Droga" do szala piękna. Faktycznie trzeba by owieczki zacząć hodować... Szal wyjatkowo śliczny - cudny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny szliczek i to w moim najulubienszym kolorze,ach...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam na koncie Ribbona i też niebieskiego. Podoba mi się Twoje blokowanie z ząbkami po bokach!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Blokowanie - "zgapione" z jakiegoś wykonania pokazanego na Ravelry. Wzór jest bardzo sympatyczny w robocie. Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe doświadczenie - tworzyć wszystko, przejść przez wszystkie etapy produkcji, mieć pewność, że wszystko zrobione zostało doskonale. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo - od producenta do użytkownika w jednym :)
    I pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedyny w swoim rodzaju:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny szalik. A kolory bajeczne.
    Owce czy króliki ? Lamy? Masz gdzie je trzymać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny szalik, bardzo podoba mi się wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, szaliczek przepiękny! Ta cieniowana włóczka ma jednak niesamowity wpływ na wygląd!
    Fajnie wygląda przedstawienie procesu od owieczki zaczynając:)))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.