środa, 1 września 2010

Prosta tunika albo Marchewa

Marchewa z brązem:
Eksperymentalnie z niebieskościami:
Niestety, zrobiłam dziurki na sznureczek, co było złym pomysłem. Można je jakoś zlikwidować?!

Na Marchewę zużyłam 300 g bardzo fajnej włóczki Ideal "Bergere coś tam". Druty (Addi na żyłce) rozmiar 3,5 - robię dość luźno. Robiłam od góry - zerkając do Laury na jej śliwkową tunikę z Sonaty. Pęknięcia z boków - pomysł mojej Mamy.

A najśmieszniejsze, że ubrałam i nie mam ochoty ściągać - dobrze to wróży tej sztuce odzieży...

20 komentarzy:

  1. Elżuniu, świetna ta marchewa - pięknie Ci w niej. Takie proste rzeczy mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Egunia, zostaw te dziury, tak ma być i tej wersji się trzymaj! Jak nie zwracasz uwagi słowem to ich nie widać. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygladasz w nowej tunice. Sama tunika - super!.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ! Nawet kolor masz na czasie bo podobnież modny w tym sezonie. A najważniejsze, że się dobrze w niej czujesz. Dziurek żadnych nie widać więc nie zawracaj sobie nimi głowy. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak bardzo chcesz to je sobie ozdobnie obdziergaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna tunika. Kolor bardzo ładny no i leży świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Jak miło, że Wam się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie w niej wyglądasz, zwłaszcza w tym zestawie z trochę opuszczonym paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. marchewa!! :) pewnie fajnie grzeje w nery co?

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta i w tym cały jej urok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Marchewie wyglądasz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tej marchewce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie w tym wdzianku wyglądasz! A w dziurkę można kwiatek włożyć. Taki przygodnie zerwany. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki!
    W nery grzeje -i w inne przyległości też ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ktoś już tu mówił, że fajna ta marchewkowa tunika? Nie? To ja powiem, że fajna!!! :))) Lubię ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajna tunika, taki energetyzujący kolor!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak fajna. Wcale się nie dziwię, że ściągnąc nie chcesz

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.