niedziela, 1 listopada 2009

Swallowtail skończony

Blokowanie nieskuteczne, bo to sztuczne włókno, więc brzeg niezbyt mi się podoba. Za to Nudny Zielony Szalik, zgodnie z przewidywaniami, poddał się pięknie zabiegom blokowania i jest dłuższy. Ma teraz 170 cm.

Sam wzór jednak uważam za bardzo udany. Na tyle, że już zabieram się za wersję dla siebie - tym razem ze śliwkowej włóczki Angel
Szczegóły projektu:
 Swallowtail dla Ewy
Wzór free (już podawałam link, wiec się nie powtarzam)
Włóczka : Angorka Anilux 400m/100 g (zużyłam 1 motek i trochę z drugiego) w kolorze różowym.
Druty - 6 mm
Rozmiar : 180 x 100 cm
 Bąble (czyli nuppki) wzbudziły tyle entuzjazmu w bliskich mi kobietach (z którymi się dzisiaj widziałam), że aż się zdziwiłam - mnie się zdawało, że trzeba je zminimalizować w następnej wersji (np robiąc k1, yo, k1 - i na tym koniec), a tu niespodzianka.
Za zdjęcia nie zabijcie - robione komórką.

13 komentarzy:

  1. bąble są ekstra. Mi też przydałby się szaliczek do nowego sliwkowego beretka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepadłaś na rzecz drutów na amen :-)
    Wzór piękny. Brzeg też dobrze wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilka - ja po prostu nie widzę dobrze krzyżyków - chyba mam za słabe okulary, bo bez okularów widzę te cholerne krateczki lepiej niż w okularach. A druty mi tak "nie przypominają" o tym problemie.
    Machalina - zapomnij, dopiero co zrobiłam Ci chustkę, teraz kolej na kogoś innego (już wiem kogo)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta bardzo ładna, nie rozumiem jednak części o sztucznym włóknie. Anilux Angorka to 30% angora, 8% moher, 12% wełna, 50%akryl, czyli 50% naturalnych... Angel, z którego chcesz robić to 24% moher, 44% poliamid, 32% akryl, czyli tylko 24% naturalnych... generalnie się zgubiłam :( Skoro Angorka Ci się źle blokowała to czemu Dagny Angel się blokuje dobrze... Coś chyba przyjemność blokowania nie zależy tylko od stopnia sztuczności, tylko jeszcze od czegoś... może grubości?
    Pozdrawiam zagubiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak zachęcasz, że chyba i ja dziergnę tego swallotaila.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie blokowanie tej chusty z angorki ładnie uwydatniło azury. Nie podoba mi się brzeg, więc może to ja coś źle zrobiłam, a zwalam winę na włóczkę ;-) Jeszcze nie wiem jak się zachowa Angel - mam nadzieję, że będzie OK. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, delikatna chusta!
    Ciekawe, jak wyjdzie wersja śliwkowa..

    OdpowiedzUsuń
  8. poszperałam w szafie i znalazłam fajny fjuletno ;) szaro różowo szaliczek i już pasuje. Dziekuje moja droga SS

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna!Chętnie bym się taką otuliła :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chustka bardzo ładna, bąbelki bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna chusta, rekordowe tempo! Potraktuj brzeg żelazkiem, parą przez szmatę tylko dociskając miejsce przy miejscu. Wypróbuj najpierw w małym kawałku. I na lewej stronie, żeby wzór się wyprostował a nie zagiął.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do siebie po wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wyróżnienie i za miłe słowa o chustce dla Ewy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.