sobota, 3 października 2009

Produkcja chusty od podstaw

Najpierw było to:
Potem to:

A teraz wygląda to tak:

(bez lampy)


(z lampą)


(na płaszczyku)

Jak widać Eliina Shawl to to nie jest - zabrakło mi wełny na więcej. I może dobrze, bo chusta miałaby monstrualne rozmiary. Dziś pogoda pod psem, więc fotki niezbyt udane - tylko we wnętrzach. Dodam tylko, że chusta jeszcze nieuprana i niezblokowana - na płąszczyku powieszona, żeby zobaczyć, czy pasuje ;-)

Jak się obrobię, napiszę posta z wzorem takiej wersji chusty. Pozdrawiam i zmykam do domowych porządków.

11 komentarzy:

  1. Eguniu prześliczne kolory tej chusty, baardzo udana ....
    mam jeszcze pytanie zrobiłam szal z trójkatów wg Twojego wzoru i wkleiłam na fotoforum Gazety, dziewczyny pytały o wzór więc podałam adres Twojego bloga nie pytając Cię o zgodę, czy mogłam ? bo jeżeli nie , to zaraz wykasuję, choć trzeba było napierw zapytać się Ciebie ...sorki
    ale myslę, że skoro podałaś go do publicznej wiadomości to nie dostanę za bardzo po uszach ?
    pozdrawiam serdecznie
    largetto

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam Twój szaliczek na fotoforum - bardzo udany! A za linka do mnie to tylko mogę podziękować - reklamę mi zrobiłaś ;-) Pozdrawiam i życzę kolejnych równie udanych wyrobów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosia Samosia... świetną chustę zrobiłaś;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ufff, dzięki, spadł mi kamień z serca
    buźka
    largetto

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała przemiana. Tylko podziwiać talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. E.guniu - czy widzisz ten łeb schylony? To ja! Podziwiam jak ten łeb podnoszę! I znow Ci czołem biję!

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurka wodna, sama uprzędłaś, sama zrobiłaś na drutach, chusta jest kapitalna, kolory śliczne. I co ja mam biedny żuczek powiedzieć?
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, to się nazywa 100 % rękodzieło, cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna chusta! I do tego tak ZUPEŁNIE samodzielnie zrobiona od A do Z!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się rumienię :-) Dziękuję Wam bardzo za te przemiłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdolna z Ciebie bestia. A kolory przepiekne, aż się łapy same wyciągają. Serdecznosci

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.