środa, 14 października 2009

Czas się odezwać

...choć robótkowo - nic do pokazania nie mam.
Ostatnie tygodnie zajmują mi głównie sprawy rodzinne. Nie dość, że tkwię w szponach remontu, to jeszcze trafił się nam smutny wyjazd na drugi koniec Polski.
Codziennie po pracy jadę na budowę - uzgadniać dziwne rzeczy, potem do domu - szybki obiad, potem objazd po castoramach, jak wracam to mam już wszystkiego serdecznie dość. Na szczęście wizja rychłego zamieszkania w nowym-starym domu dodaje mi skrzyyydeł ;-)

Cieszę się, że tu zaglądacie i zostawiacie komentarze. Mam taki mały problem. Może ktoś mi pomoże? Czy można jakoś doczytać, pod którym postem przemiły gość zostawił komentarz? Kiedy jest to jeden z ostatnich postów- znajdę - nie ma problemu, ale gdy ktoś dopisuje coś pod starszymi wpisami zdarza mi się szukać i znaleźć nie mogę, gdzie to było. Jeśli ktoś pyta o coś, nawet nie mogę zidentyfikować o co pyta, bo nie wiem czego mój post dotyczył. Wczoraj ktoś mnie pytał w komentarzu o wzór, ale nie wiem który?! Na dokładkę "nerwostrada" fika, czasem strona bloggera wczytuje mi się przez "pół kawy", wrrr.

Pożaliłam się, a co! Tym nie mniej pozdrawiam wszystkie czytaczki serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Ja ostatnio w ogóle mam problem z otwarciem przeglądarki. Potrafi przez kilka godzin nie działać, ani firefox, ani IE, chociaż net mam.
    Achh, nowy dom... Pozytywnie zazdroszczę. Dużo siły i cierpliwości życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie się da łatwiej, ale ja sobie ustawiłam powiadamianie na maila i wtedy informacja przychodzi z linkiem do konkretnego posta.

    ustawienia->komentarze->E-mail z powiadomieniem o komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam powiadomienia na maila o komentarzach i tam zawsze jest informacja pod którym postem (o jakim tytule był post) można odnaleść dany komentarz. Chyba innego informatora o nowych komentarzach nie znam.
    trzymam kciuki za szybki koniec remontu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za pomoc. Uwolniłyście mnie od prowadzenia dochodzeń gdzie coś jest dopisane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie tak, jak piszą dziewczyny, na maila i wiadomo. POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no wlasnie mail i po krzyku ;) to w nawiazaniu do posta
    a tak na prawde z pytaniem:
    gdzie w Gdyni i okolicach mozna nabyc lniane plotno do krzyzykow, nie "aida" tylko plotno ? bede zaniebawem i moze chcialabym cos niecos nabyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płótno lniane do haftu krzyżykowego (28 ct) można kupić w Pasmanterii "Jola" - na Starowiejskiej w Gdyni. Mają z metra tzw len obrazkowy, warto przyjrzeć się też ofercie lnu w kawałkach - bywają ciekawe kolory.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.