sobota, 12 stycznia 2013

Chusta entrelac



Skończona, wypróbowana. Bardzo mi pasuje :)

14 komentarzy:

  1. śliczna chusta i... masz śnieg!!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, tęcza w środku zimy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna chusta i świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :-)
    Genialne kolory :-) Teraz widać, jaka jest duża i delikatna...
    U mnie dzisiaj też śnieżnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna !! świetnie dobrałaś kolory, wygląda na cieplutką i bardzo miękką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale kolory to nie moja zasługa - same się tak układają w tej włóczce :)

      Usuń
  7. Dziękuję Wam serdecznie za te miłe komentarze. Chusta jest już w użyciu. Bardzo mi się podoba. Trochę się bałam, że będzie mocno "gryzła", ale nic takiego się nie dzieje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kauni jest rozkoszna w użyciu, a szorstkość wełny nie przenosi się na gryzienie wyrobu. Super jest ta chusta, efekt tweedu na kwadratach bardzo mi się podoba. I dobrze Ci w takim kolorowym ciuchu.
    A gdzie się podziały żółte kawałki włóczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była taka wersja kolorystyczna - tęcza bez żółtego i niebieskiego. Mąż przywiózł mi osobiście z Rygi :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.