niedziela, 1 stycznia 2012

Różowiutki

Myślałam, że robię TO  nie dla siebie. Bo różowiutki to nie jest mój ulubiony kolor. A może nie był? :)



 Fajnie się komponuje z moją ostatnio ulubioną czapką :)
Ponownei Dripstones Cowl. Tym razem z Limy Dropsa w kolorze blady róż.
Włóczka świetna! Sięgam po nią kolejny i nie ostatni raz. Dostawa w drodze pomimo małego zapasiku w domu.
Pochwały dla wzoru już były, ale jeszcze raz powtórzę: jasno rozpisany, wystarczy przestrzegać wskazówek i efekt murowany!
Będę chodziła w czymś RÓŻOWYM?!

17 komentarzy:

  1. nie przepadam za różem i nie chodzę, ale gdybym miała tak piękną dzianinę, nic by mnie nie powstrzymało od założenia :) rewelacja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny szyjogrzej :) Kolorek "gaciowy róż" ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjeciu wyszedl bardziej liliowy :-)
    szczesliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny różowy.
    Bardzo mi się podoba :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczy....też uwielbiam tą włóczkę,z różowej już robiłam.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jak kolor, co kto lubi, ale wzór - robi wrażenie, śliczny!
    Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wyglada
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzór, czapka też obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda z nas znajdzie swój róż odpowiedni. Tylko trzeba poszukać.
    Próbowałaś ostrej fuksji? Bardzo twarzowy odjazd dla nas, ciemnowłosych zim.
    Roku dobrego życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te choineczki.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z ogromną przyjemnością oglądam kolejne wersje kolorystyczne Dripstona, i napiszę, że Twoja bardzo mi się podoba. Taka delikatna wyszła. Śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wzór i kolor ,czapka też super

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam za dużo różu w tym nie widzę.
    I zobaczyłam jeszcze cudną czapkę na zdjęciu. Zazdroszczę.

    I napisze po raz kolejny - ja tam różowy lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. :) czapka tez mojej "produkcji
    widze sporo fanek rozowego
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj,ja też nie przepadam za różem,ale ten jest tak delikatny,że spoko-spoko :-))
    Otulacz piękny,bardzo podoba mi się wzór.
    I czapka rewelacyjna.
    Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię róż i już. Mnie w nim dobrze. Opończa przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.