wtorek, 3 stycznia 2012

Inspira

Moja Inspira. Pierwsza, ale chyba nie ostatnia. Zakochałam się w tym wzorze: prosty, a efektowny.






Zwykle dziergana jest z włóczek barwionych pasmowo. Moja - z gładkich. Widać prostą strukturę wzoru. Marzy mi się w opcji "scrap", czyli z resztek moich wełen ręcznie przędzionych. Kilka innych wizji mam, ale życia może zabraknąć, żeby udziergać to wszystko, co mi po głowie chodzi.

Włóczka Lima, ale tym razem Bergere de France (też z alpaką i też ją bardzo lubię) - trzy motki: beż, brąż i ecru. Druty 4,5 mm na żyłce (drewniaczki Knit Pro)

11 komentarzy:

  1. Och,kolejny świetny otulacz-też bardzo mi się podoba.I kto wie,może się skuszę.Tyle że u mnie jest też,tak jak piszesz-życia może zabraknąc na realizację wszystkich moich robótkowych planów
    Pozdrawiam serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wymyśliłaś :)
    Myślę, że czapka tym wzorem, też byłaby prosta do zrobienia i efektowna, ale rzeczywiście życia może zabraknąć na realizację tych pomysłów.
    Teraz przeczytałam powyższy post :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo!
    I myślę, że to dobrze, że planów więcej niż możliwości, na odwrót, to by dopiero był dramat :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten wzór i od jakiegoś czasu myślę o jego wykorzystaniu. Wyszedł bardzo fajnie, nawet z włóczek jednokolorowych :) Myślę, że wykorzystanie w tym wzorze resztek włóczek przyniesie świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Opis jakiś zagmatwany, ale będę Cię w razie czego mordowała.
    Aż ślina leci takie to ładne.
    Masz oczko do ciekawostek.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dziwię się ja też jestem pod wrażeniem....

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór jest w trzech wersjach różniących się np. w długości poszczególnych sekcji. Tak na prawdę jest bardzo prosty - ściągacz 2x2 w dwóch kolorach. Można eksperymentować - autorka wzoru bardzo do tego zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo trafnie dobrane kolory, całość super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajne!!!!Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja go też zapisałam w pamięci, szalenie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam plan dzisiaj go sobie zacząć robić, tylko muszę wzór rozgryźć do końca... Tam po lewej stronie nie widać luźnych nitek przy zmianie koloru jak sie robi ściągacz???

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.