piątek, 30 grudnia 2011

Guziki

Zrobiłam je z FIMO. Jest to modelina utwardzana na gorąco. Niektóre już mają przeznaczenie: czarne będą przyszyte do bezrękawnika (na którym leżą na zdjęciu), różowiutkie (będą jeszcze polakierowane na "błysk") zrobiłam dla mojej Siostry - też już czeka na nie gotowa robótka do "oguzikowania".
Dlaczego guziki? Fajna zabawa. Można sobie dzieciństwo przypomnieć. Dla mnie ważne jest mieszanie kolorów. Te wzorki to ćwiczenia i wprawki w technice millefiori (dość jeszcze nieudolne).

Poza tym przędę (będzie relacja wkrótce), dziergam  - wyrób się blokuje :) i wypoczywam z wielką radością.

17 komentarzy:

  1. cudne - zauroczyła i zafascynowała mnie myśl zrobienia własnych guzików w ten sposób - ja też chcę takie zrobić, czy nie będzie to zbytnią zuchwałością pytanie gdzie kupiłaś taką modelinę?
    Oraz wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest w dużych empikach albo w internecie - np w sklepie Świat pasji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę i myślę sobie: ale fajowe guziki.
    Czytam dalej i ... naprawdę sama?! no pełna podziwu jestem, no i zainspirowana, czasu jednak brak, więc póki co wpisuję do listy ulubione i do zrobienia.
    Fantastico!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne!!!!Powiedz co mama zrobić aby mogla je mieć- chodzi o nabycie droga kupna, losowania, czy inaczej. Niestety poza drutami jestem nieudacznikiem w zakresie prać ręcznych. Nie mam żadnych szans na zrobienie takich samej sobie. chyba , ze napiszesz krok po kroku jak to się robi wtedy się odważę. ale czy Ty znajdziesz na to czas?
    Podziwiam, podziwaim i nie tylko guziki ale wszystkie Twoje wyroby. Blog jest rewelacyjny. Czytam go jednych tchem i oczy napawam pięknem.

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Śliczne! Podpisuję się pod komentarzem Krysi i również prosze o kursik jak takie cuda zrobić :) podziwiam, pozdrawiam i zapraszam do siebie ~too-can.blogspot.com (coś nie działa w komentarzach i nie mogę dodawać u Ciebie komentarzy bezpośrednio przez moje konto google :( )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne guziczki. Ciekawe jak z trwałością?
    Szczęśliwego Nowego Roku! Spełnienia marzeń i relaksujących godzin przy robótkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak z trwałością - się okaże zwłaszcza po praniu :)
    Jak zrobić guziki - wpisz w google lub you tube'a hasło "polymer clay buttons tutorial" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieudolne?
    Zartujesz chyba! Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. one są śliczne a nie nieudolne! też troszkę mieszam fimo,to wiem co mówię! :D hehe..... perfekcyjne! lakierujesz pędzelkiem czy tez może masz jakiś lakier w sprayu??? strasznie by mi się taki przydał do drobnicy......

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzelkiem lakieruję :)
    Widziałam takie mistrzostwo świata w millefiori, że moje wyroby są przy nich bardzo niedoskonałe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie cacka!Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.