niedziela, 23 stycznia 2011

Tunika dla dziewczynki


Wydziergana z włóczki Ideal Bergere de France  - kolor cyclamen ;-) Jest to nieco przydymiony róż, bardzo miły dla oka odcień. Zuzyłam dwa motki i trochez trzeciego. Do tego odrobina Ideala w kolorze ecru.
Wzoru niet - kombinowałam patrząc na różne tuniczki dla dziewczynek na Ravelry. Mam nadzieję, że utrafiłam z rozmiarem. Okaże się już w tym tygodniu. Tuniczka jest dla córki mojej koleżanki - ślicznej panienki w wieku dwóch i pół roku.
A teraz wzięłam się za skarpetki. Muszę sobie przypomnieć, jak to się robiło.

24 komentarze:

  1. wygląda słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsze są te wzory ubranek dla dzieci, które są proste. Sama bym się chciała w taką wbić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta tunika,chcialam się zapytać,czy jest zszywana po bokach,czy nie.Jeżeli nie,to jak to zrobić?.podpatruję tu metodę magic lop na "filmikach"Ale jeszcze nie próbowalam.Dziekuję za podpowiedź i pozdrawiam.Barbara.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika jest robiona od góry bez zszywania na drucie z żyłką. Po zrobieniu raglanu zamknęłam oczka "rękawków, dobierając w tych miejscach po kilka oczek "na pachę" i dalej robiłam dookoła (bez zszywania), poszerzając tuniczkę co kilka rzędów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna...baardzo śliczna..:-))

    Iwona, krasnalkowe robotki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba!

    Maria

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta ale gustowna!!!
    Ja z tej włóczki robiłam kamizelkę ale podwójną nitką,to na 5 mogłam.A jakich drutów Ty używałaś bo faktura taka idealna?

    OdpowiedzUsuń
  8. Druty 3.25 mm na żyłce, ale ja robię bardzo luźno - zawsze biorę druty o numer mniejsze niż inne dziewiarki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Eugeniu za tak szybką podpowiedź.
    Ciekawe jak mi wyjdzie,bo też chcę taką podobną zrobić na wiosnę dla mojej córci.Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.Barbara

    OdpowiedzUsuń
  10. Eguniu, po wskazówki robienia skarpetek kieruj się do Jolci! http://jolcinepasje.blogspot.com/ W mig przypomnisz sobie , to co już umiałaś wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też luźno robię, od razu łapię się za mniejsze druty niż w opisie .
    Tunika bardzo ładna! Super, że nie przesłodzona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowa! Śliczna! Na pewno sprawi wiele radości i dziecku, i mamie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie się prezentuje - taka prościutka - najbardziej takie lubię :) Właśnie ostatnimi czasy odkryłam ten sposób robienia - właśnie od góry i jestem nim zachwycona. Dziewczynom moim takie planuję na sezon cieplejszy zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że Wam się podoba. Zobaczymy co powie mała panienka.

    OdpowiedzUsuń
  15. prosta jest zawsze najładniejsza, fason sukienki jest wspaniały, będzie rosła razem z dzieckiem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo sympatyczna tunika,fajny fason!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpadłam tu przez przypadek i chyba zostanę!
    Sukienka jest przepiękna! Nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.