niedziela, 14 lutego 2010

Skończony Swallowtail

Mam nadzieję, że się spodoba...
DSC00327
Bo ja mogłabym się w tę chustę owijać...
DSC00326

Szczegóły projektu:
Chusta dla mojej siostry Karoliny - fanki koloru różowego. Mam nadzieję, że te pastele ładnie się skomponują z jej różowym płaszczykiem, różową bluzeczką etc.

Wzór : Swallowtail Shawl (autorka Evelyn A. Clark) - wzór free Bardzo popularny:

Włóczka : Plymouth Yarn Suri Merino Paint (55% Suri Alpaca, 45% Extra Fine Merino) 100 m/ 50 g - zużyłam 5 i pół motka

Druty : 4,5 mm (Addi na żyłce)

Tym razem uwinęłam się bardzo szybko - dzierganie chusty zajęło mi tydzień. Włóczka jest bardzo miękka (zasługa alpaki). Chusta jest duża - niemal 2 m szerokości i ponad 90 cm długości. W planach mam jeszcze jedną chustę tym wzorem, ale na razie dziergam szal ślubny.

5 komentarzy:

  1. A i owszem, sie podoba :-D Super sklad wloczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta chusta! I szybko Ci poszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam takie ażurowe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta!!! Śliczny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta chusta jest przepiękna. Próbowałam ten wzór zrobić i go nie rozgryzłam, ale nie rezygnuję, bo chyba chciałabym mieć coś takiego, może niekoniecznie chusta, może szal?

    A kot jet cudny, słodki i w ogóle!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.