czwartek, 18 lutego 2010

Teraz zima już odejdzie...

DSC00340
...bo dorobiłam się zimowej czapki....
Projekt podpatrzyłam u Renewelt Jej wykonanie bardzo mi się spodobało.

Wzór : Poppy (autorka Justine Turner) - free - do pobrania na Ravelry
W oryginale jest to czapka dziecięca (Ha! W głowie mam dalej pusto jak dziecię, stąd - dla mnie OK)

Włóczka : Lamb's Pride Worsted Brown Sheep (85% wool and 15% mohair) - z amerykańskich prezentów...
+ drewniany guzik - owieczka

Druty: 6 mm, 5 mm (Addi)

8 komentarzy:

  1. Eguniu, wiesz, że mam to samo? Jak tylko zaczynam w środku mrozu coś dziubać zimowego idzie sobie mróz a ja zostaję ze swetrem w garści. I oczywiście dalej nie ma co na siebie włożyć, bo za ciepło!
    Wczoraj po skarpetach wydziergałam prawie cały golf do stilla.......po czym sprułam.......
    Wiosnę czuć!

    OdpowiedzUsuń
  2. żeby tytuł był proroczy :)czapka bardzo fajna i niebanalna i ten guzik ahhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna czapa :) W takiej toby zima mogła jeszcze trochę pobyć u nas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świętny model dla Ciebie. Zobaczymy czy ta zima jest złośliwa i zrobi Ci na przekór. Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za te miłe słowa. Oj, Kankanko! Jak ja piorę pościel, to ulewa murowana. Na wszelki wypadek nie kupiłam w ubiegłym roku nowego stroju plażowego, bo lato uwielbiam ;-) I było bardzo słonecznie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynam dziś od nowa ten golf, niech już idzie trawa od dołu, bo mi się stopy rozczłapią w kozakach. A kysz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czapka, a już owieczka najlepsza!
    Też zamierzałam przestraszyć zimę i wydziergać szalik:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna czapa - a jaki szafir szafirowy, cud miód! Owieczka prześliczna. Radio dziś zapewniało, ze zima z nami jeszcze pobędzie.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.