sobota, 18 lipca 2009

Małe projekty

Zebrało mi się na małe projekty. Potrzebny był mi szybki sukces ;-)
Z fantastycznej włóczki Peter Pan (Wendy) przeznaczonej na wyroby dla niemowląt i dzieci (bo nie powoduje uczuleń - skład: nylon i poliamid) zrobiłam na drutach butki dla niemowlaczka:
Brakuje im jeszcze guziczków. Wtedy będziecie mogły ocenić w pełni ich urodę. Wzór pochodzi z ravelry - został przygotowany przez Saartje Niemowlaczek urodzi się mojej nowej znajomej - Aleksandrze. (Chodzimy razem na kurs letni angielskiego. ) Dzidziuś będzie dziewczynką - Michalinką. I jak tu nie wydzióbać malutkich butków dla Michalinki xD

Następna fotka, wbrew pozorom, nie przedstawia Niezidentyfikowanego Obiektu Latającego, który wylądował w moim domu, tylko COŚ na głowę. I to na silne mrozy. W założeniu miała być czapka (i jest w zasadzie), ale jak się sprytnie założy na głowę może uchodzić na beret :)
Fotka z czapko-beretem na mojej głowie wyglądała kuriozalnie, bo w komplecie była plażowa sukienka. Na lepsze zdjątko trzeba będzie poczekać do jesieni co najmniej. Czapkę zamierzam nosić na spacery do lasu - będę się wtapiać w otoczenie jesiennych liści (kolory maskujące, jak w wojsku)


I ostatnia produkcja. Miałam zamówienie na ubranko dla komórki mojego syna (fajna włóczka - z takiej mógłbym mieć ubranko na komórkę - kiedy dłubałam buciki) Najpierw powstał prototyp - na mój telefon, a potem właściwy produkt - na komórę synalka. Oba ubranka mają system "wyciąganiowy". Pociagnięcie za sznureczek powoduje wysunięcie się telefonu z "wdzianka". Wykonane na szydełku oczywiście.

6 komentarzy:

  1. Ale Ty masz tych pomysłów:))) A system wydobywania komórki to myśl techniczna godna upowszechnienia:P:D

    OdpowiedzUsuń
  2. No, Kochana, to Ty tu chyłkiem pokrowczyk na komórkę robisz a do akcji blogowej się nie przyłączyłaś? Zapraszam:
    http://truscaveczka.blogspot.com/2009/07/zabawa-blogowa.html
    Może dorzucisz tu bannerek? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne butki (o:

    Napewno się spodobają (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę, zdradź patent na ten sznureczek. Nijak zasady zamontowania nie mogę wykoncypować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Opiszę dzisiaj jak ten sznurek zmontować

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.