poniedziałek, 22 czerwca 2009

Clapotis



8 komentarzy:

  1. Witaj, nie mogę się napatrzec na te cudowne Twoje szale :) zwłaszcza ten clapotis...
    nie znam angielskiego, weszłam na polecaną przez Ciebie stronę ale nie umiem rozszyfrować wzoru.
    Czy byłabyś tak dobra i przesłała mi opis po polsku ? clapitisa i tego robionego z trójkątów ? będę bardzo wdzięczna :)
    pozdrawiam Wanda

    mój adres
    largetto@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal cudowny! Blokowanie skutecznie mnie zniechęca do niektórych projektów :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten Clapotis. Również proszę o ten opis - może na blogu :-)
    Jeżeli nie to plissssss......... na adresik
    miszczak@master.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hermionina podaje wzór na Clapotis po polsku - dałam link do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A. Miszczak bardzo dziękuje :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny! Chyba nie wytrzymam....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie wytrzymam,cudny!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.