wtorek, 25 maja 2010

Życie jak cukierek....

Zafarbowałam szetlanda - wyszły cukiereczki. Efekt niezamierzony, bo chciałam bardziej nasycone kolory. Córka, która asystowała mi przy farbowaniu orzekła, że to ładne pastele. Jak ładne, to ładne. Zostawiłam, zabrałam się za przędzenie. Wielokolorowa czesanka w przędzeniu zwykle mnie zaskakuje. Wychodzi tak:
Póki co kręcę single. Czesankę podzieliłam "metodą fraktalową". Podoba mi się efekt przechodzenia kolorów. Użyłam farby wiśniowej i błękitnej. Tam, gdzie kolory się zlały jest piękny lawendowy odcień.

"Mówisz życie jak cukierek
Gorzkie jest czasami..."

13 komentarzy:

  1. Eguniu, muszę przyznać że połowy co piszesz to nie rozumiem, bo przędzenie wełny jest dla mnie nie do ogarnięcia ;) Za to kolory są boskie!!! I piękne przejścia między nimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak Yenulka - przeczytałam, niewiele zrozumiałam, ale widzę przepiękne kolory rodzącej się włóczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twój cukierkowy szetland:)) Ciekawa jestem jaki będzie efekt końcowy - chyba bardzo udany, bo kolory są delikatne i tak łagodnie przechodzą jeden w drugi.

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne kolorki a o przedzeniu tez nie mam pojecia ale lubie ogladac Twoje poczynania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To naprawdę są śliczne pastele! Jakieś plany już masz co do tej włóczki?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory przepiękne, pasują do dużego szala, albo chusty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za te życzliwe komentarze. Faktycznie chyba na szal lub chustę najbardziej będzie się to nadawać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczaki, ale to śliczne.
    Czy mogłabym prosić z tego sweterek w prezencie? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta!!! Chusta z tego będzie piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter proszę :).
    Długi, prosty, rozpinany...
    Ślicznie mi będzie w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Irenko droga, na sweterek to tego będzie za mało, bo mam 100 gram runa ;-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda...


    to może uprządź jeszcze??????????

    :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.