środa, 23 listopada 2011

Jeszcze czapki

Kolejne czapki. Chyba małą czapkową przerwę zrobię, choć w planach jeszcze co najmniej jedną  - włóczki w drodze :)
Dwa wzory darmowe. Każdy w innym stylu.
Pierwsza czapka to wariacje na temat Rikke hat

Zrobiona z moich farbowanych i przędzionych wełen (shetland) w musztardowych kolorach:






Druga czapka jest bardzo "norweska". Moje zauroczenie wzorami wrabianymi ma się dobrze :)


Wzór z Dropsa : http://www.garnstudio.com/lang/us/pattern.php?id=5294&lang=us 
Włóczki dla odmiany niemieckie : czarna extra merino schachenmayr i biała red heart fina dk.
Jest chłopacka :)

12 komentarzy:

  1. Świetne czapki! Zazdroszczę umiejętności wrabiania wzorów...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory Twoich czapek są cudownie wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde Siostra szacun ta norweska mmmmm. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję , że dasz mi przymierzyć tę musztardową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno, dawno temu, tak dawno, że już nie pamiętam jak dawno, umiałam wrabiać wzory. A potem mnie jakoś zatkało, nitki mi się plątały, denerwowałam się... i w końcu przestałam. Te Twoje czarno białe są takie fajne, że zaczynam - na razie myśleć - ale zaczynam... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja robiłam ostatnio takie wrabiane wzory jak dzieci były małe, czyli -naście lat temu. Ale szybko sobie przypomniałam o co chodzi i nawet mam więcej cierpliwości niż przed laty (do odwijania zakręconych nitek)
    Elu - jasne, że możesz przymierzać nawet wszystkie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne. Mój faworyt to czapka nr 1. I ciekawy kolor. Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapy super, mnie też wzięło na norweskie wzory..:-))
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga krasnalkowe robotki

    Iwona

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.