piątek, 15 stycznia 2010

Nordic Valentine

Prawa strona:

I lewa:

Z pozdrowieniami dla Ani P.

7 komentarzy:

  1. Pięknie kolory wychodzą. I powiem szczerze że Twoje wykonanie do tego wzoru mnie przekonuje, bo oryginalen zdjęcie jakoś mnie nie zachwyciło. A tu pięknie wygląda, cudne kolory. Czekam na reszte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że w oryginale jest wstążeczka YLI (satynowa, ale nie metaliczna), a ja wzięłam Kreinika metalizowaną - ale to był raczej przypadek, a nie świadomy wybór. Po prostu YLI nie mogłam znaleźć w ofercie Nordic Needle (pewnie źle szukałam). Cieszę się, że Ci się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo, a jaka ta lewa strona sliczna. Aż wstyd patrzeć na prawą stronę moich haftów.

    OdpowiedzUsuń
  4. :))))) Dziękuję za zdjęcie i pozdrowienia :*
    Elu, co by było jasne: ja tam nie po to tylec potrzebuję co by błędów szukać, ale co by się upewnić ze z tylca też wychodzi ... zapełniony wzór. Dziękuję ślicznie jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wzór!! I pięknie się błyszczą środki serduszek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po odbiór wyróżnień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.