wtorek, 11 stycznia 2011

Jakie duże są małe dzieci?

Jakoś szybko się zapomina. Kiedy moje były małe dziergałam im sporo ubranek, uważam, że całkiem udanych. Zabrałam się za tuniczkę dla 2,5 latki. Żeby ustalić właściwy rozmiar musiałam:
a) przeprowadzić kwerendę w internecie
b) do tego wywiad z mamami/babciami takowych
Punkt b) łatwy nie był - w mojej rodzinie same wyrośnięte dzieci, za to mam sporo "kibicek" (w pracy głównie)

Mam nadzieję, że się uda. Jest tyle:
Włóczka Ideal w kolorze zgaszonej maliny+odrobina ecru.
Dziergam dalej.
Inne doniesienia potem, bo dzieje się, oj dzieje...

7 komentarzy:

  1. Dziej, dziej! To mój ulubiony odcień różu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor cudny wiec na pewno się uda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw kolorów. Bratanek skończył rok, a odzież na 2 lata się mu kupuje, spory jest. Nie wiem jakie są wymiary na 2 lata. też bym mu coś udziergała na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Przepisowe" wymiary (czyli wg tabel) - wzrost ok. 94 cm do 104 cm, a obwód głowy 50 cm Spore głowy mają te maluchy, nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja kupowałam byle jaki ciuszek w ciuchbudzie, gdzie zawsze było kilka ekspertek co do wielkości.Ciuszek prałam i używałam do porównań.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.