poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Owca Elka


Jutro kończę czterdzieści lat. W ramach świętowania odwiedzili mnie moi najbliźsi - rodzice, Babcia i rodzeństwo. Były życzenia i prezetny. Wśrod nich najbardziej zaskakujący - owca Elka od mojego szalonego Brata.
Owieczka ma dwa miesiące i pochodzi z hodowli owiec "mięsnych" delikatnie mówiąc. Jej kumpele ze stada skończą na stołach greckich jako jagnięcina. Owieczka upodobała sobie moje krzaczki truskawek! Dwa już zeżarła :-)
Póki co owieczka mieszka w stodole, a w ciągu dnia łazi po obejściu luzem. Myślimy jak zorganizwać jej życie, żeby przetwały moje truskawki (!) i owca.
Mam wełnę na nóżkach, he! he!

21 komentarzy:

  1. super prezent i wesolego alleluja

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji urodzin okrąglutkich. Owcy życzę wszystkiego najlepszego. bardzo mi się taki prezent podoba. Rozumiem, ze będziesz ją raczej strzyc, niż jeść :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko, prawdziwa Żywa Wełna! :) Wszystkiego najlepszego, no i szybkiego opanowania strzyży życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent!!! Wszystkiego dobrego!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat, sto lat...!
    Wszystkich marzeń spełnianych zanim zdążysz głośno o nich powiedzieć. Owieczka cudna, oby umiała się zachować i wełną pięknie porastała i omijała truskawki. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Eguniu, co tam truskawki! Owca marzenie! Jest śliczna i własna! Wełna z niej będzie najpiękniejsza! Ja już się w ogonku ustawiam jak Cię runo nasyci!
    Szczęśliwych dni z okazji urodzin!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego! Ja już Ci kiedyś życzyłam prawdziwej owcy na przędzę. Chowajcie się zdrowo razem z owcą :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eguniu, to może posadź jeszcze trochę truskawek dla Elki, tak żeby ona miała swoje krzaczki a Ty swoje.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj... naj...

    OdpowiedzUsuń
  9. Elka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. krosna mnie nie wzruszyły ;) ale urodzinowy Prezent - bardzo!! :D najlepszości dla Ciebie i Chodzącego Moteczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Eguniu, z okazji urodzin życzę szczęścia, zdrówka i pieniędzy na spełnianie marzeń rękodzielniczych, a owieczka śliczniutka.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również ślę życzenia urodzinowe i życzę by Elce runo w shetland się zmieniło a jeśli nawet nie to by dla Ciebie było najcudniejsze na świecie

    OdpowiedzUsuń
  13. ło matko :D uzupełnienie do krosna :D

    Eguniu, wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mięsna, mięsna, ale chyba sprawdzisz, czy nie nada się na skarpety?
    Wszystkiego najlepszego z okazji okazji :))), a Bratu delikatnie podsuń pomysł na prezent na kolejną okrągłą rocznicę - alpaki są takie urocze...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne! :) Sprytny wyraz mordki ma ta owca - powodzenia w dogadywaniu się w sprawie truskawek! I wszystkiego najlepszego poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Dużo zdrowia i radości. Gratuluję super prezentu. Też bym taki chciała... i do tego jeszcze kozę, bo kupne produkty z koziego mleka wykończą mnie finansowo.

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały prezent, całkiem odjechany, ale skoro to "mięsna" owieczka, to runo liche będzie...? A może trzeba paść ją jakimiś specjałami,a wtedy posadzić na kołowrotek i wio...
    Tak, czy siak najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany, jaka cudna pre-wełenka:)))

    Nieco spóźnione życzenia, ale z serca: wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i czasu na wełenkowanie:)) Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze uważałam, że urodziny to jedyne prawdziwe święto w naszym życiu. Resztę powymyślaliśmy, żeby było weselej :-)

    Wszystkiego Dobrego!

    Owcę Elkę ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przede wszystkim -wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! A owieczce wybacz te truskawki-nie dośc,że to "chodząca wełenka" :-))) to jeszcze te oczy....Piękna jest! Ukochaj ją ode mnie :-)))
    Serdecznie Cię pozdrawiam i załączam gratulacje dla Twojego Brata za oryginalny i -jak sądzę-bardzo,bardzo trafiony prezent:-)
    Maja

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.