piątek, 28 października 2011

Tunika Wiktoria dla trzylatki

Tunika dla trzylatki gotowa. W zasadzie replay. Robiłam już bardzo podobną - nawet dla tego samego dziewczęcia. Jednak w tym wieku dzieci szybko rosną. Poprzednia zrobiła się za mała, trzeba było wydziergać model nieco większy. Moja mała gwiazda poszła do przedszkola i przyda się jej strój ciepły, łatwy do zdejmowania: ogólnie prosty w obsłudze. Wyroby z Ideala można spokojnie prać w pralce:)

Dziergałam na drucie z żyłką 3.5 mm. Robiłam notatki, które być może uda się przekształcić we wzór.

Zaraz po skończeniu tuniki zabrałam się za męską czapkę. Szybko się dzierga więc efekty pokażę wkrótce. Oczywiście parę innych projektów leży zaczętych, a następnych kilka kłębi mi się w głowie... Chyba jestem niereformowalna pod tym względem.

Na zakończenie kot :
Wielki łowca (przynosi mi myszy w prezencie - widocznie wyglądam na niedożywioną jego zdaniem) tym razem pilnuje koszyka z jabłkami. Jabłka bardzo ekologiczne - z własnego sadu (czytaj bez chemii jakiejkolwiek). Moje koty przeszły w tryb zimowy - dużo śpią, są otłuszczone jakby były niedźwiedziami zapadającymi w sen zimowy. Oby do wiosny :) I tu sięz nimi zgadzam, niestety...

10 komentarzy:

  1. Tunika super, jabłka z tego kosza już zostały zjedzone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie te lamówki wyglądają!!!Takie małe cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzylatka musi w tej sukienusi wyglądać przesłodko - jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja też myślę byle do wiosny ale jakby u nas letnia pora gościła cały rok to gdzie chodziłybyśmy w tych wszystkich wełnianych czapkach , chustach, skarpetach, swetrach i pięknych tunikach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka słodka!
    Jak to jest, tak lubię robić na drutach (i szydełkiem też) a żaden z moich synów niczego robionego na drutach nie chce. Może chociaż taką trzylatkę mi sprezentują i będę mogła poszaleć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To dla córeczki koleżanki :) Moi czasem chwycą jakąś czapkę "na podwórko", ale "do ludzi" to już mniej chętnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. przesliczna sukienka, pokaż koniecznie na modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna tuniczka,,, już ją widzę na mojej córci tylko że ona ma 6 lat :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.